Friday, January 8, 2010

memori seorang lelaki-tv3

Cerita yang di tayangkan di tv3 petang tadi tepat kena kat batang hidung aku. HAHA. Cerita pasal tuan yang tak sukakan pekerja dia. Dia tak tahu ape pasal dia tak sukakan pekerja dia tu, walaupun pada mulanya pekerja tu takde buat salah kat dia pun. Tapi, melalui cerita tu, aku tengok banyak ape kesalahan yang dibuat oleh pekerjanya itu kepada tuannya. Contohnya, menumpahkan kopi kat fail- fail yang penting. Orang minta kopi, bagi teh. Hmm. Kalau aku pun, aku marah juga. Buat kerja tak kemas dan concentrate. Last - last, tuan tadi berubah dan menyesali kesalahan dia. Dan, akhir cerita ni dai kahwin kot. Aku tak sempat habiskan sebab tunggu iklan punya lama, aku tertidur sudah. HAHA.


p/s: Tapi, pada pendapat aku pekerja dia pun salah!

No comments:

Post a Comment