Tuesday, January 5, 2010

talk talk and talk

Semalam, Haiqal call aku. Die ajak aku keluar. Nak suh aku pilih-pilihkan baju untuk dia. Kata dia lah. Pastu, nak jenama yang brand2 pulak tu. Tahulah dah jutawan sekarang. Berpoyo-poyoan ngan aku pulak kau yer! HAHA. Ape-ape jelah. Aku tahu kau kedekut ngan aku. kan?? Ha, pastu mengadu pulak nama diatakde dalam blog aku ni. kecoh betul.. hahahaa.

Harini, aku pengi kat UIA. amik english class untuk next week. one week kot. ntahlaa. takut pulak sebab member2 aku tak join sama. tak syok la kan? huh! ape-apejelah lagi.

Tadi, wawa mesej. dia kerja kat cofeebean kat lcct. patutla sibuk semacam jeh. haha. haih. dorang ni sibuk kerja je. sian aku. boring betul. ngan rafiqnya, tipu betul nak belanje aku. kedekut betul. hahaa

Then, tadi aku tengok tari tirana. Haih. Tension. Macam ade kene mengena ngan kisah hidup aku. Hahaa. Tapi, aku sabar jela kan? Hidup memang banyak cabaran bukan?

Hmm, tadi aku on fb. Aku chat ngan kak nadhirah. hebat die sekarng, die belajar kat mesir sekarang. tere betul die. huhu.

hmm. okelah chow dulu. nak buat ape yang patut. bye2.
:D

No comments:

Post a Comment