Saturday, January 9, 2010

hari yang agak membosankan

Hmm. Tapi, rasanya memang tiap- tiap hari bosan kan? Tak begitu? Haha. Harini lagilah sangat bosan. Mum, dad keje. Eila ke rumah mak mertuanya. Aku sorang- sorang. Tinggal ngan ....... Tak tahan betul. Bukan ape, menyampah je. Haha. Jahatnya aku. Tadi, ........ masak. Die tanya ika nak makan tak? Aku cakaplah taknak. Agak was- was dengan cara masakan dia sebenarnya. Biasalah aku. Memilih. Last- last, masa aku nak masak lagsana bolognese, Oh, ya ni first time aku masak lagsana setelah sekian lama tak makan. Makan pun waktu aku darjah 5 kot, time aku duduk rumah cousin aku, anis. Ayahnya order lagsana dari pizza hut. Ha, berbalik pada cerita tadi. Aku turun ke dapur dan jeng.. jeng..jeng.. aku ternampak plastik mee maggi sedap aku. HAHA. Rupa-rupanya dia hanya memakan mee maggi aja. Tanya aku macam nak makan ayam panggang ke tomyam ke.
Mee maggi pun aku reti buat. Tak payah susah2 dia buatkan. Pelik aku, cubalah memasak sikit. Buat hati keluarga aku gembira.


Hmm. ni adelah hasil lagsana bolognese aku. :D Agak tak lawa sedikit bentuk dia. Yela, first time. Tapi, rasa sedap baii. HAHA


nak tak?
:D

1 comment: