Friday, December 4, 2009

fenomena potong rambut.

Hah, bila nak cakap pasal potong rambut ni, mesti tyme aku tgah patah hati,haha.

Sekarang, rambut aku dah tak panjang, argghh. Baru aku nak try simpan rambut aku panjang2, tp tak penah jadi2. Apentah. Dah la cina tuh asik potong fashion rambut aku sama je. Aku pilih design lain ape, tapi, hasilnya tetap sama. Pelik betullah.

Kalau aku potong rambut,tu kiranya aku dah breakdown ngan mane2 mamat la ni,heheh. Potong rambut salah satu cara lepaskan tension. Walaupon lepas potong tu, tengok balik rambut, lagi tension. Hahaa.

Selalunya, aku potong sendiri. Belek2 kat cermin, potong! hah. Hebat bukan?

Dan cina tukang gunting rambut tu bertanya. Siapa gunting rambut lu, amoi?

Aku tergagap, segan nak jawab beb. Haha. Akhirnya, kakak aku bersuara. ''Dialah potong sendiri.'' Haha. malu-malu.

Masa nak bayar, dia sempat berpesan, '' Amoi, nanti jangan main gunting rambut sendiri lagi ya''

Aku senyap jeh. Haha. Rock ape rambut aku yang lama. :b

1 comment:

  1. mke ttp sme je..
    elok ko bunuh je dri je laa..
    ko tu pndai mlukis je..
    ko tk de seni nk potong rmbut sndri..baik g potong rumput je..keyh..
    kp it up!!hahahaa

    ReplyDelete