Monday, November 2, 2009

tak suka harini!

ish...harini asik kene bahan je.sabarjelah dapat kawan2 mcm dorang ni.budak belakang, zai,rafiq, adam, asik kenekan aku je.ha,padan muka,aku kacau dorang balik. budak depan, farez, azmi, anuar pulak asik protes suara aku.tahulah harini aku takde suare.sibuk je kacau.haishhh.anuar pulak, tak habis jual minyak dia, dah ade makwe,tp mgatal.tak sedar diri betul! mampus aa kau nak sdih ke tak.malas aku layan! wawa beckup aku, die marah anuar,HAHA. harini ingat nak pg rumah mija, nak blaja sejarah, tp, call die, tak dapat2 pon.nak tanya mimi no phone die, tp, dorang belu balik skolah lagi kot.lambat btul skola klia balik.huh. hmmm.lagi 13 hari je nak spm. pastu, sure boring dok rumah kann. minggu depan pulang buku text daa. heh.tula susah bila dpt spbt ni, kene pulang awal2.

No comments:

Post a Comment