Sunday, November 1, 2009

about 10 things


thats i want

1. i want stay in madinah,so,senang pg haji.HAHA.
2.nak honda accoro, sebenanye ACCORD laa, :b
3.i want to be a wonderful women.yakin diri! takna takut kat orang lagi oke. :)
4.nak makes my family happy forever.
5.nak jadi photographer terkemuka:D
6.nak gaji sebulan rm40.ooo. :D
7.nak rumah sebelah tasik, dalam kawasan kampung.
8.10A+ is SPM
9.get my phd
10.-belum tahu-

thats i hate
1.orang2 yang sibuk nak tahu hal aku
2.orang2yang selalu suruh buat apa yang aku tak suka
3.orang2 yang kurang bermatlamat
4.udang and ketam, yuksss.
5.orang yang berlagak baik,tunjuk je la diri sebenar kau!
6.tengok wayang cerita kelakar,tapi tak kelakar langsung!habis duit jeh
7.-taktahu-
8.-taktahu-
9.-taktahu-
10.-tak tahu-


future husband.

1.alim, bukan lakonan!
2.bukan orang yang aku kenal.
3.mulut kene laser sikit, senang bila bergaduh ngan aku.laser lawan laser.HAHA
4.romantic
5.not kaki pukul.kang aku pukul kau balik! :b
6.tak sibuk hal aku sangat
7.seorang bertanggungjawab
8.waktu aku umur 24 tahun aku jumpa,yeye jee,haha
9.hardworking
10.mestilah kena sayang kat aku je! :D

2 comments: