Thursday, November 19, 2009

spm.

ye, sekarang tengah demam peperiksaan.
demam laa sangat.
hehee!
aku banyak dapat dorongan & sokongan dari family, kawan2, dan guru2.:D
terima kasih semua.

di saat aku cuak gila ni, kauorang bersama aku, dan bagi semangat yang tak terhingga.
ha, aku rasa happy gila, macam nak mengalirkan air mata, rupanya korang sayang jugak kat aku.:D

mak aku banyak bagikan kata2 semangat, sayang sangat kat mak aku, ye, aku akan buat yang terbaik untuk mencapai kecemerlangan.

sedara aku, anis, pon memberi kan aku galakan supaya bertenang, jgn takut, sbb aku ade mgadu takut kat die harituu,hehe

cikgu aliza, dia suruh aku buat elok2, dan yakin pada diri aku, sebab die yakin kat aku, mengapa tak aku?? die pon banyak beri tunjuk ajar kat aku.terima kasih, cikgu.

cikgu saadiah, dia tanya camne exam semalam, aku cakap oke je, pastu, dia cakap alhamdulillah,
adushh, serba salah pulak, mcm mne klu result tak oke? jgnlaa target aku, takoot.

dan kawan2 yang lain, thanks for support me.:D
i love u all.

No comments:

Post a Comment