Sunday, November 22, 2009

mathematics discuss.



hari ni, yea, abang aku balik pukul 3 pagi, dah sedar dah, tapi, alahai, malasnye nak bangunn.
pastu, pukul 10 barulah aku bangun,hehe.pemalas punya anak daraa.:DD

then, aku konfius, nak pg rumah teacher addmath ke tak,
yelah, aku tanya wawa, wawa tatahu pon rumah ckgu tu kat mana, so, batalkan je laa.

then, tolong2 mak masak kat dapur, ade lalaa. :D syok gila, favourite tuu...

petang, beli kek harijadi along kat secret recepi. and, mines tuu.but, aku punya slice je laa. saja ngada2.:b



pastu, rafiq,zai,rafeq,najid, datang rumah aku study math.
study la sangat, padahal, makan banyakk.hahaha. :DD

pastu, najid bukak video budak bgaduh tuu.
tak sangka aku kawan2 aku teruk macam tuu. sumpah aku taknak kawan ngan budak kaki pukul tu. walaupun budak kene pukul tu bersalah, just forget it laa, apa hak kita nak pukul orang, biar ALLAH je yang balas. ntahlaa, aku kesian sangatt.hehehe.emo pulakk.

then, pukul 7.30 barulah insan2 ni pulang ke rumah mereka, siap kene marah ngan awek lagi.
sian rafiq, hahaha. :DD

pastu, aku bergegas laa ke atas, tengok cerita aku da start ke belum. aku tunggu je high school musical 3.kate nak siarkan harini kat disney.haiss, hampeh betul, takde pon!


lepas kehampaan berlaku, mak suruh hidangkan kek tuu, aku pon, buat laaa.aqilah, wani, makan banyakk. aku jadi photographer jee, tapi gamba 1 je lawa dalam banyak2 tuu.hehehe. biasalah tak pro lagi, keep practcing babehh..

No comments:

Post a Comment