Wednesday, August 26, 2009

orphan.:D


aku dah tengok cerita ni. 18PL taw. kalau korang tak lepas kott. hehe. kirenye aku dah jadi big ladies la kann? syoknyee.:DD okay,okay, cerita ni pasal sorg pasangan suami isteri yang nk amik anak angkat.

mula-mula tu, cerita die start, si isteri nak melahirkan anak, tp anak die dah meninggal dan tak sempat nak diselamatkan. so, tulah die amik anak angkat sebab nk temankan anak die yg pekak. dorg pglah kat rumah anak yatim dan bkenan kat sorg budak perempuan ni. die ni mmg weird laa. tp, pandai melukis.kata-kata dia manis, dan semua akan tertarik kot.tp, sape yang buat jahat kat die, raselaa kan. so, 3 minggu lepastu, budak pompuan ni secara rasminya jdlah anak angkat dorg, bile budak ni kat rumah dorg, bnyak bende pelik blaku, wlaupon, anak2 sebenar pasangan ni tahu, dorg tak berani nk bgtaw, sbb dorg takut.dan ramai orang dah mati, tercedera, terpedaya, di tangan budak ni. last skali, tgoklaa sendiri.:DD

aku tak bley tgok sampai habis,sbb dah nak malam, bapak aku dah call banyak kali. hehe. btw, thanks to shah coz bawak aku keluar.:)

No comments:

Post a Comment