Tuesday, December 29, 2009

hai semua org.

Dah lama aku tak tulis blog. Bukan apa, malas rasanya. Terleka dengan permainan-permainan di facebook sampai terlupa nak mencurahkan isi hati dalam blog kesayangan. hehe. Cerita punya cerita, lagi berapa hari je lagi aku nak jadi 18. Tak sabar rasanya menjadi tua ni. Hahaa. Best tak?
Tapi, nanti lagi banyak tanggungjawab. Boleh ke aku lalui? Hmm. Mesti boleh. Aku kan kuat! YEAH..

Hai. rindunya kat sahabat-sahabat semua. Gathering pelajar KAA tak jadi pula, disebabkan tidak mendapat sokongan ramai. Mengapalah kalian ni? Penat aku ngan Haiqal menemukan korang. Ishh.ishhh.

Sekarang, aku dah dapat konteks semua pelajar di Sheikh Ahmad. Eh, bukan semua. Segelintir aje.
Kak Finas, Farah, Syafinas, dan yang lain-lain. Rindu sangat nak kembali waktu dulu-dulu. Kongsi masalah sama-sama. Tidur sama-sama. Bergaduh sma-sama. Dan, yang penting, gosip sama-sama. Haihh. Memang tak lupalaa.


Dorm bunga tanjung(2005)
ketua:Kak Ayu
Penolong ketua:kak piqa
AHLI:kak Hajar, kak Nisa, kak Baqis, kak Siti, Wan, Nadia, Tasnim, Faezah.

Dorm kemuning (2006)
ketua:kak Kamilah
penolong ketua:wan(akulah tuu)hehe
AHLI:Kak Hajar, Kak Finaz, Syafinas, Nadia, Farah, Aida, Fatin, Faezah, Kak Hajar, Atiqah, Naz, Syiqin, Farhana, Izyan, Syida, dan budak form1 lain.

Dorm dahlia(2007)
ketua:zila
penolong ketua:-
AHLI:aku, Fatin, Nadia, Jazirah, Deeja.(semua form 3)

lastly, gudluck buat korang semua.love u.
:)

No comments:

Post a Comment