Tuesday, September 15, 2009

raya raya..

hah.raye nak dekat, tapi tak rasa macam raya pon..
ape taknye, baju raya x beli lagi, mercun takde, rumah kosong.. hah.
terselah keboringan nyaa. tulah,jadi anak last lagi.haha! kadang2 jeles tengok abg & kakak aku,
sume dah ade buah hati masing2. aku bila lagi.. hahaa. gatal maximum tul minah nii.:D
so, aku ne tunggu lah kepulangan diorg bsma2 anak dorg di pg hari raya yg cm kelam kutt.. dah laa nanti aku asik kene buli jeh.. ''maksu..maksu.. tolong buat air, amik tu, nak main game.. and blablablaa''.. sabar je laa ekk. dahlaa menjerit sana,menjerit sini,mnangis sana,menangis sini.. ayoo..
:b tapi, bila dorg balik, sure aku rase sunyi ++.. tulah.. k laa.
no story.byebye

1 comment:

  1. ahaha..

    aku pun takde rase nak raye..

    anak buah ko comelll..

    kimslm..

    ;)))

    ReplyDelete