Friday, September 25, 2009

ra ra raya... :)

harini hari keberapa raya eh?haa, 6 sudaa. mereka-mereka telah berhijrah ke rumah aku. fuh penat tak terkata.mula-mula tuh ade orang contact aku.rupa2nya rafiq yang call.ciss.ikuti perbualan kami.

r:hello, boleh cakap dengan encik mior?(ayah aku)
a:err....(suara dperlahankan)takut..hahaa
r:wan, aku la rafiq.
a:laaa?cis.
r:aku nak datang rumah kau petang ni.nak raya.
a:nak buat apa?raya ke? tak payah la datang, malas lah nak buat air.ni pon tak mandi lagi.haha
r:la,pemalas punya anak dara.haha.
a:yelah2,datanglah, tp, takde makanan taw
r:okelah,haha


macamtulah,pastu terus huru hara aku.pergi mandi cepat2.pergi giant cepat2.sebab nak beli
spegeti. ade ke raya mkn spegeti?hahaa. blasah je.tu je aku pandai buat. tepat2 habis masak, dorang pon sampai. kate 3 orang, tapi 7 orang, ciss. nasib baik lah masak lebih sikit.(rase macam sikit je)hehe. dorang yang datang harini ialah, farez,rafiq,rafeq,zai,najid,adam dengan ... (sapentah name dia, tapi orang ejek die ikan u)sape ingat aa?hehe

No comments:

Post a Comment