Wednesday, September 30, 2009

jalan-jalan ke kajang

haa, hari ni exam agama. aku jawab dengan khusyuk & penuh istiqamah.haha. then, ade pengumuman pasal budak-budak pergi kem. aku nak ikut.akusuke pg camping.best!:D tapi, orang ramai selalu tak pecaya yang aku suka pg. dorang pikir aku lembik sangat apa.hehe:b pastu, aku daftarkan diri dngan muka tak malunyaa.

petang, setelah di rancang dengan begitu rapi, akhirnya aku ke kajang jugaa. waa, syok juga. aku pikir kajang ni lopek sangat. tapi, macam2 ada apa.bukan setakat sate kajang je, shopping compleks kanan dan kiri, bangunan tinggi-tinggi juga apa,hahaa.

bailk je, aku suh bas berenti kat nilai, malas nak suh berenti kat skola.then, aku pergi ke kedai buku trimatra,nak cari buku,tp, tak jumpa. masa nak pergi tu, bas tu, aku tertekan awal pulak locengnya, so aku kena jalan jauhlaa.buaya-buaya darat di luar sana menakutkan aku, asik mengusik aja, aku pantaskan perjalanan aku dan amik port yang selamat.bodoh punya lelaki!
pastu, mase masuk kedai buku tu, aku jumpa tokey dia yang perempuan tuu, knal lagi dia kat aku, dia say hi kat aku, aku pon say hi balik la kat dia, taktahu mahu borak2 apa, kalau dia dengan mak aku mesti bersembang lama-lama,naseb baik takde mak aku.hehe.

sebenarnya ni bukan firstime datang, banyak kali datang dah, tapi, ni firstime datang pada waktu siang,sendiri pulaa tuu. tapi, aku tetap musykil dengan driver teksi tuu, macam nak bawak kitaorang larii.sampaikan aku tak say thank you kat dia.sori uncle.haha
kemudian, apabila balik, aku beli hadiah untuk eila. just a pregnant dress.hahaa. pastu, eila kate terima kasih, hahaa.die kate, ''alaa,baju mengandung ke?''dengan suara manjanye itu.hehe.
aku kate,'' yelah, nanti perut hang besar, kena pakai,hehe.''

night, aku keletihan dan membuta di atil, mak& bapak pg rumah auntie.beraya. aku malas ikut..
hehehe

No comments:

Post a Comment