Friday, August 28, 2009

lomography.




mula2, aku tatw nak tulis entry ape hari nii, last2 aku dapat idea setelah b'ym dengan rafiq, kawan skolah aku(mamat poyo)hahaa.jgn marah aa.:D tak sedar dah pukul 3.oo pagi.huhu

haha! minat aku sama kot macam dia, tapi, aku segan, sebab aku perempuan kut, kat sekolah aku, sapa yang suka bab2 ni? dorang just ambil gamba suka2 je, tp tak berminat. so, aku intview la rafiq ni, dan aku cadangkan dia minat kat lomography ni, n then, dia suka. hah, kamcenglaa ni kan?hahaa.:DD

ha,korang mesti tertanye tanye kan, ape tu lomography?
meh aku jawabkan, lomography tu kan, kamera analog yang hanya menggunakan filem dan tidak memerlukan edit, dan sungguh menakjubkan.. hebat kann? hehe. :) hasil dia pon gempak habes tahu?
mase mempekenalkan kat rafiq, dia pon teruja habis. tapi tataw la kan? hahaa. sampai sekarang dia tengah search pasal kamera ni.

selain memiliki reka bentuk yang unik, ala-ala retro jugak, kamera limo ni akan menghasilkan karya yang menawan,kalau korang tengok, mesti korang cakap ''wow'', dan tak percaya yang kamera limo ni sungguh hebat.. betul,tak tipu..

dan korang tak payah la belagak ngan kamera dgtal DSLR lagi, sebab aku mula sukakan limo dari DSLR.hahaa.
tapi, satu je, kalau aku nak menceburi bidang ni, sape nak sponser filem kat aku banyak2?hahaa. sape bagi aku, mmg aku sayang dia gila-gila.hehee
dan, aku mesti dapatkan kamera limo dalam masa yang terdekat ni, yeah~ berusahaa. :)

aku suka limo! argghh.haha. tido mimpi limo je harini.hehee

7 comments:

  1. hoih.

    yaya..

    fokus spm bulan ni ade bace?
    budak tu da byk berjase dlm seni limo nie.haha

    ReplyDelete
  2. tahu, tu la aku post nii.
    berminat habis, sanggup aku tak tido,hahaa

    ReplyDelete
  3. ahaha.
    die punye lensa tu mcm muncung itik.
    comeyyy gile

    ReplyDelete
  4. hahaa.jum beli jum, abang aku kate murah jea~
    heehe

    ReplyDelete
  5. murah je .
    300 ,
    tp filem susah nak dpt la robotcomel :)

    ReplyDelete
  6. hahaa. eh? 300.
    nnti robot cumel beli ye robot hensem.:D

    ReplyDelete